בימים אלו, לנוכח מצב החירום, אשכול שורק דרומי מצרף עבורכם *מידע חיוני ועדכני ממשרד הבריאות בנוגע לשירותי הרפואה ולמענים רגשיים באזורנו*. אנא קראו בעיון ושמרו לשימושכם.

בתי חולים וקופות חולים*

  • בהנחיית משרד הבריאות: בתי החולים לא יקיימו פעילות אמבולטורית או אלקטיבית (לא דחופה).
  •  פעילות במרפאות קופות החולים ובטיפות חלב תתקיים רק עבור טיפולים חיוניים (כגון דיאליזה).
  • הציבור מתבקש להימנע מהגעה לבתי החולים במקרים שאינם דחופים.

*שירותי רפואה דחופה – לפי קופות חולים*

(יש להתעדכן גם באתרי הקופות או באפליקציה):

 *כללית*

רפואת משפחה אונליין – משעה 08:00 https://www.clalit.co.il/he/Pages/default.aspx

רפואת ילדים ומוקד אחיות – 24/7

פנייה: אפליקציה | אתר | מוקד 2700*

 *מכבי*

שירותים דיגיטליים זמינים 24/7 https://www.maccabi4u.co.il/

רופאי משפחה וילדים, מוקד אחיות

פנייה: אפליקציה | מוקד 3555*

 *לאומית* 

ייעוץ רפואי אונליין באתר https://www.leumit.co.il/

מוקד טלפוני: 507*

 *מאוחדת*

פרטים מלאים באפליקציה או באתר https://www.meuhedet.co.il/

מוקד שירות ארצי: 3833*

*מוקד לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים : 8840*

סיוע במתן מענים שונים: שינוע תרופות ומזון, מענה נפשי ועוד. המוקד פעיל בשפות עברית, אנגלית, אמהרית, ערבית ורוסית.

 

* סיוע נפשי ורגשי*

לכל מי שזקוק לתמיכה רגשית – אל תהססו לפנות:

- עמותת ער"ן: 1201

- מרכז חוסן ארצי טיפולי: *5486 (ימים א-ה, 08:00–20:00)

- נט"ל - מוקד סיוע נפשי: 3362*

 

*מוקדי חוסן של קופות החולים:*

 כללית: 8703*

 מכבי: 3555*

 לאומית: 507*

 מאוחדת: 3833*

 

* ניתן גם להיעזר בערכה הלאומית לעזרה ראשונה נפשית – גם כשאין קליטה.*

 כלים אינטראקטיביים לסיוע רגשי (לעצמכם ולסובבים אתכם):

https://link.VIVID.me/Ministry-of-Health-First-Aid

ביחד – שומרים על הבריאות והחוסן