מדריך קצר לשירותי רפואה וסיוע רגשי זמינים- מבצע עם כלביא
בימים אלו, לנוכח מצב החירום, אשכול שורק דרומי מצרף עבורכם *מידע חיוני ועדכני ממשרד הבריאות בנוגע לשירותי הרפואה ולמענים רגשיים באזורנו*. אנא קראו בעיון ושמרו לשימושכם.
בתי חולים וקופות חולים*
- בהנחיית משרד הבריאות: בתי החולים לא יקיימו פעילות אמבולטורית או אלקטיבית (לא דחופה).
- פעילות במרפאות קופות החולים ובטיפות חלב תתקיים רק עבור טיפולים חיוניים (כגון דיאליזה).
- הציבור מתבקש להימנע מהגעה לבתי החולים במקרים שאינם דחופים.
*שירותי רפואה דחופה – לפי קופות חולים*
(יש להתעדכן גם באתרי הקופות או באפליקציה):
*כללית*
רפואת משפחה אונליין – משעה 08:00 https://www.clalit.co.il/he/
רפואת ילדים ומוקד אחיות – 24/7
פנייה: אפליקציה | אתר | מוקד 2700*
*מכבי*
שירותים דיגיטליים זמינים 24/7 https://www.maccabi4u.co.il/
רופאי משפחה וילדים, מוקד אחיות
פנייה: אפליקציה | מוקד 3555*
*לאומית*
ייעוץ רפואי אונליין באתר https://www.leumit.co.il/
מוקד טלפוני: 507*
*מאוחדת*
פרטים מלאים באפליקציה או באתר https://www.meuhedet.co.il/
מוקד שירות ארצי: 3833*
*מוקד לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים : 8840*
סיוע במתן מענים שונים: שינוע תרופות ומזון, מענה נפשי ועוד. המוקד פעיל בשפות עברית, אנגלית, אמהרית, ערבית ורוסית.
* סיוע נפשי ורגשי*
לכל מי שזקוק לתמיכה רגשית – אל תהססו לפנות:
- עמותת ער"ן: 1201
- מרכז חוסן ארצי טיפולי: *5486 (ימים א-ה, 08:00–20:00)
- נט"ל - מוקד סיוע נפשי: 3362*
*מוקדי חוסן של קופות החולים:*
כללית: 8703*
מכבי: 3555*
לאומית: 507*
מאוחדת: 3833*
* ניתן גם להיעזר בערכה הלאומית לעזרה ראשונה נפשית – גם כשאין קליטה.*
כלים אינטראקטיביים לסיוע רגשי (לעצמכם ולסובבים אתכם):
https://link.VIVID.me/
ביחד – שומרים על הבריאות והחוסן