שלום רב,
במסגרת תהליך הפקת הלקחים והלמידה הארגונית מתקופת החירום “חרבות ברזל”, נבקש את התייחסותכם המקצועית לתפקוד המכלולים במהלך התקופה.
 
מטרת השאלון:
• לזהות נקודות חוזקה לשימור.
• לאתר פערים וצרכים לשיפור.
• לשפר את מוכנות הרשות למצבי חירום עתידיים.
• לבנות תהליכי עבודה, הכשרות ומענים מדויקים יותר.

יש לדרג כל היגד בסולם של 1–5:
1 – חוסר שליטה / מענה לא מספק.
2 – שליטה נמוכה / קושי משמעותי.
3 – שליטה בינונית / מענה סביר. 
4 – שליטה טובה / תפקוד אפקטיבי. 
5 – שליטה מלאה / תפקוד מיטבי.
 
Untitled
Untitled
Untitled Copy Copy Copy Copy Copy Copy Copy Copy Copy
Untitled Copy Copy Copy Copy Copy Copy Copy Copy
Untitled Copy Copy Copy Copy Copy Copy Copy